نیکانیکا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

نیکا لبخند زندگی

روزهای پایانی بارداری

1391/11/27 20:12
نویسنده : مامانی
251 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تمام بدنم درد میکنه ،احساس میکنم پاهام تحمل وزن منو ندارن ، وقتی مینشینم به سختی میتونم بلند شم ،شبها هم که از درد معده وکمر و پا خوابم نمیبره واقعا" خیلی سخت شده، اولا" که فکر میکنم جای شما حسابی تنگ شده چون حسابی شیطونی میکنی و بعدشم اینکه همیشه احساس خستگی می کنم و مورد دیگه اینکه خیلی بی اشتها شدم ،احساس خیلی بدی دارم فقط بخاطر شماست که به زور غذا می خورم

الان هم ساعت 12شب هست و بابایی داره بخاطر من و شما کباب کنجه درست میکنه تا من اشتهام باز شه وچیزی بخورم....

خدایا این ماه آخر را به خیر و خوشی بگذرون...!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی فرشته کوچولو
7 اردیبهشت 92 5:25
سلام مامانی ایشاالله نی نی صحیح وسالم بیاد تو بغلت دیگه چیزی نمونده
مامانی آرتین
15 تیر 92 15:14
عزیزم انشاا... فرشته کوچولوتونو به سلامتی در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن خاله جون